Bütçe Tartışması | Doğan Hakyemez'e sorduk

Biten sezondan sonra tartışılan en önemli konulardan birisi de Antalyaspor'un bütçesi oldu. Takip ettiğim forumlarda,internet sitelerinde ve çeşitli sosyal medya platformlarında çok farklı iddialar gündeme gelmişti. Antalyaspor'un parası herkes için önemli konudur. Camiayı bu konuda biraz olsun aydınlatabilmek istedik.


Ben de bu iddiaları sormak için biten sezonun Genel Menajeri Doğan Hakyemez'e ulaştım. Kendisine bu iddiaları sorup bilgi almaya çalıştım. Kendisine teşekkür ederim , sorularıma cevap verdi. Verilen cevaplar ve düşünceler Doğan Hakyemez'in kendisine aittir, sizlerle de paylaşalım.

1) Antalyaspor'un biten sezon bütçesi ile ilgili çeşitli iddialar söz konusu. Size ulaşıp bu konuyla ilgili ilk ağızdan bilgi isteyen oldu mu?

Doğan Hakyemez: Sezon başından beri bütçe konusundan devamlı konuşuldu. Ama kimse bütçe konusunda bir açıklama istemedi. Hatırladığım kadarıyla maçlar öncesi bir TV kanalında bu konu soruldu. Ben de bu soruyu Antalyaspor yönetimine sorun demiştim.

2) İnternet sitelerinde,sosyal medyada Antalyaspor'un biten sezon bütçesinin 5 Milyon TL, bazı konuşulanlar da ise 10 Milyon TL olduğu söyleniyor. Bu iddiaları duydunuz mu?

Doğan Hakyemez: Bu iddiaları çok duydum. Hatta Güray Kanan'a bu konuları açıklayın, komite içinde bu kadroyu biz kurmadık diye söylentiler de var bu bizi üzüyor dedim. Hiçbir açıklama yapmadılar ve bu söylentiler yayıldı gitti.

3) Antalyaspor'un biten sezon bütçesi ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

Doğan Hakyemez: Bizim teknik heyet ve oyuncu bütçemiz 1.5 Milyon TL  (350.000 $) . Deplasmanlar yaklaşık 200.000 TL, Malzeme yaklaşık 40.000 TL , Yüzde 5 vergi ve sigorta primleri ödenen para üzerinden yattı. Sponsor gelirimiz 200.000 TL+KDV'dir. Bunun dışında söylenilenler art niyetli ve yalancı. Belgeler bende, istenildiği zaman gösterebilirim. Benim takıldığım konu, bütçe tartışması bu kadar Antalya gündemine oturmuşken Güray Kanan neden hiçbir açıklama yapmadı?

4)Başdanışman Aydın Örs ve sizin aldığınız ücretlerin çok yüksek olduğu iddiaları da vardı. Aydın Örs'ün aylık 150.000 TL , sizin 50.000 TL aldığınız söylentiler arasındaydı. Bu konuyla ilgili açıklama yapabilir misiniz?

Doğan Hakyemez: Başdanışman Aydın Örs hiçbir ücret almadan Antalyaspor'a danışmanlık yapmıştır. Tüm maçlarımıza ve idmanlarımıza geldiği halde beş kuruş para almamıştır. Kendisi de küstürüldü zaten. Ben ise iddia edilen ücretin 5'de 1'ini aldım.

5)Son olarak bütçe tartışması ile ilgili eklemek istediğiniz başka birşeyler var mı?

Doğan Hakyemez: Şunu da eklemek isterim, biz göreve geldiğimizde transfer neredeyse bitmişti. Eğer göreve daha önce gelmiş olsaydık bütçe 300-350.000 TL daha az olurdu.